FOTOS

diumenge, 3 de maig de 2020

DILLUNS 4 DE MAIG, TORRES AMB DAUS

HOLA AVIONS!!
COM HA ANAT EL CAP DE SETMANA LLARG? LI HEU DONAT UNA SÚPER ABRAÇADA A LES VOSTRES MAMIS? SEGUR QUE SI. FELICITATS MAMIS!!!
HA FET BON TEMPS I SEGUR QUE HEU GAUDIT MOLT DE LES VOSTRES SORTIDES. 

¡HOLA AVIONS!!
¿CÓMO HA IDO EL FIN DE SEMANA LARGO? LE HABÉIS DADO UN ABRAZO FUERTE A VUESTRA MAMI? SEGURO QUE SI. FELICIDADES MAMIS!!!
HA HECHO BUEN TIEMPO Y SEGURO QUE HABÉIS DISFRUTADO MUCHO DE VUESTRAS SALIDAS.

AVUI US PROPOSA L'ACTIVITAT GROGUETA. L'HA TITULAT:

HOY OS PROPONE LA ACTIVIDAD GROGUETA. LA HA TITULADO:
TORRES EN FAMILIA

  1. Heu de buscar un joc de peces que se puguin apilar tipus lego o fustes. 
  2. Jugau per exemple a 5 rondes. 
  3. Feu dues columnes per anotar els números que van sortint amb el nom dels dos participants a dalt de tot. 
  4. Tirau els daus alternativament. 
  5. Cada vegada que tirem, el nostre fill/a anota el número que ha sortit en el dau a la llista. 
  6. I qui ha tirat apila tantes peces com el dau indiqui.
  7. Després de les 5 rondes, guanya el que tingui la columna amb més peces.  
  8. Estaria interessant que comptéssiu el total de peces en acabar. 


Què treballem:
El tirar alternativament, respectar torn i acceptar guanyar/perdre.
La interpretació/compteig del dau.
Escriure els números correctament.
Comptar les peces.
Fer sumes mentalment i aproximacions....(si tiro un dos et guanyo si trec un sis...etc).
Comptar un número gran (el total) i escriure'l amb ajuda de l'adult.

  1. Tenéis que buscar un juego de piezas que se puedan apilar tipo lego o maderitas. 
  2. Jugad por ejemplo, 5 rondas. 
  3. Haced dos columnas para anotar los números que van saliendo con el nombre de los participantes arriba del todo. 
  4. Tirad los dados alternativamente. 
  5. Cada vez que tiramos, nuestro hijo/a anota el número que ha salido en el dado en la lista (vigilar que lo escriba correctamente). 
  6. Y quien ha tirado apila tantas piezas como indique el dado. 
  7. Después de las 5 rondas, gana el que tenga más piezas. 
  8. Estaría interesante que contaseis el total de piezas al acabar.

Qué estaremos trabajando:
El tirar alternativamente (normas de juego), respetar turno y aceptar ganar/perder. 
La interpretación y conteo del dado. 
Escritura correcta de números. 
Conteo de piezas. 
Hacer sumas mentalmente y aproximaciones ...(si saco un dos gano, si saca un seis me gana...etc)
Contar un número grande (el total) y escribirlo con ayuda del adulto. 


Us deixo unes fotos de quan jugàvem a classe.
Os dejo unas fotos de cuando jugábamos en clase. 





A GAUDIR AMB LA FAMILIA!!!!
¡¡¡A PASARLO BIEN EN FAMILIA!!!

MIRAR, AQUÍ US DEIXO UNA ACTIVITAT DIVERTIDA QUE PODEU FER A CASA, PER REFORÇAR LA GRAFIA DELS NÚMEROS. ES POT UTILITZAR FARINA, PA RALLAT, ARENA...
MIRAR, AQUÍ OS DEJO UNA ACTIVIDAD DIVERTIDA QUE PODÉIS HACER EN CASA, PARA REFORZAR LA GRAFIA DE LOS NÚMEROS. SE PUEDE UTILIZAR HARINA, PAN RALLADO, ARENA...





I COM HEM COMENÇAT UN MES NOU, FAREM EL NOSTRE CALENDARI PER APUNTAR LES COSES IMPORTANTS.
Y COMO HEMOS COMENZADO UN MES NUEVO, HAREMOS NUESTRO CALENDARIO PARA APUNTAR COSAS IMPORTANTES.


I PER ACABAR UN ALTRE POQUET DE IOGA. 
Y PARA ACABAR OTRO POQUITO DE YOGA. 


PASSAR UN BON DIA. BESITOSSSSSS 
PASAR UN BUEN DÍA. BESITOSSSSSS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VACANCES!

El darrer bones tardes Jaguars i famílies, Sembla mentida, però ja hem arribat al darrer dia i a la darrera entrada del curs, miro cap endar...