FOTOS

dissabte, 9 de maig de 2020

DILLUNS, 10 DE MAIG, CURSA D'ANIMALS

HOLA AVIONS!!!
QUÈ TAL EL CAP DE SETMANA? ESPER QUE MOLT BÉ.
LA PROPOSTA D'AVUI ÉS UNA IDEA QUE TENIA PER FER A CLASSE, PERÒ CREC QUE
A CASA PODEU FER UNA CURSA PAREGUDA A AQUESTA I PASSAR UNA BONA ESTONA.

¡HOLA AVIONS!!!
¿QUÉ TAL EL FIN DE SEMANA? ESPERO QUE MUY BIEN.
LA PROPUESTA DE HOY ES UNA IDEA QUE TENÍA PARA HACER EN CLASE, PERO CREO QUE PODÉIS HACER UNA CARRERA PARECIDA A ÉSTA EN CASA Y PASAR UN BUEN RATO.


CONSISTEIX EN CREAR UN RECORREGUT AMB SORTIDA I ARRIBADA I QUE, PER TORNS, ELS INFANTS, DISTRIBUITS EN DOS EQUIPS, ALINEÏN TANTS ANIMALS COM INDICA LA PUNTUACIÓ DEL DAU. L'EQUIP QUE ACONSEGUEIXI FER ARRIBAR LA FILERA D'ANIMALS A META ÉS EL GUANYADOR.
PODEU TRIAR UNA CAPSA I FICAR DIFERENTS JUGUEROIS, SI NO TENIU PROU D'ANIMALS (COTXES, NINES, PINTURES,  RETOLADORS, PELUIXOS, FRUITES, GALETES...) DIFERENTS ELEMENTS.

CONSISTE EN CREAR UN RECORRIDO CON SALIDA Y LLEGADA Y QUE, POR TURNOS, LOS NIÑOS, DISTRIBUIDOS EN DOS EQUIPOS, ALINEEN TANTOS ANIMALES COMO INDICA LA PUNTUACIÓN DEL DADO. EL EQUIPO QUE CONSIGA LLEGAR LA FILA DE ANIMALES A LA META ES EL GANADOR.
PODÉIS COGER UNA CAJA Y METER DIFERENTES JUGUETES, SI NO TENÉIS BASTANTES ANIMALES (COCHES, MUÑECAS, PELUCHES, FRUTAS, GALLETAS, PINTURAS, RETULADORES,...)



UNA VEGADA ARRIBAU A LA META, HEU DE DIR QUE OBSERVIN SI HI HA ELEMENTS REPETITS I COM SERÀ AIXÍ, ELS HEU DE DIR QUE ELS HAN D'AGRUPAR.

UNA VEZ LLEGAN A LA META, TENÉIS QUE DECIR QUE OBSERVEN SI HAY ELEMENTOS REPETIDOS Y COMO SERÁ ASÍ, LES DECÍS QUE LOS TIENEN QUE AGRUPAR.

UNA VEGADA AGRUPATS PODEU ESCRIURE EL NOM I EL NÚMEROS QUE HI HA D'AQUELLS ELEMENTS I EL GUANYADOR SERÀ EL GRUP D'ELEMENTS MÉS NOMBRÓS.
UNA VEZ AGRUPADOS PODÉIS ESCRIBIR EL NOMBRE Y EL NÚMERO QUE HAY DE ESOS ELEMENTOS Y EL GANADOR SERÁ EL GRUPO DE ELEMENTOS MÁS NUMEROSO.

EN AQUEST CAS, EL GRUP GUANYADOR VA SER ELS DINOS
EN ESTE CASO EL GRUPO GANADOR FUE EL DE LOS DINOS
DESPRÉS PODEU APROFITAR LES AGRUPACIONS PER FER SUMES, PER EIXEMPLE:
ELS DINOS MÉS LES GIRAFES, QUANTS D'ANIMALS HI HA EN TOTAL?
I QUE APUNTIN ELS NÚMEROS EN UN PAPER I QUE FACIN LA SUMA.


DESPUÉS PODÉIS APROVECHAR LAS AGRUPACIONES PARA HACER SUMAS, POR EJEMPLO:
LOS DINOS MÁS LAS JIRAFAS, ¿CUÁNTOS ANIMALES SERÍAN?
Y QUE APUNTEN LOS NÚMEROS EN UN PAPEL  Y RESUELVAN LA SUMA






A JUGAR I A RELAXAR-SE UN POC DESPRÉS!!!!!

UN BESITO I DEMÀ MÉSSSSS AVIONSSS

PENSAU EN ENVIAR LA FOTO DE LA FAMÍLIA, TENIU FINS DIMARTS AL MIG DIA.

¡¡¡¡ A JUGAR Y A RELAJARSE UN POCO DESPUÉS!!!!
UN BESITO Y MAÑANA MÁSSSSS AVIONSSS

ACORDAROS DE LA FOTO DE LA FAMILIA, TENÉIS HASTA EL MARTES AL MEDIO DÍA.

1 comentari:

  1. Muy divertida la actividad, la hemos hecho dos veces y muchos muñecos diferentes para hacer grupos luego. Un saludo familias

    ResponElimina

VACANCES!

El darrer bones tardes Jaguars i famílies, Sembla mentida, però ja hem arribat al darrer dia i a la darrera entrada del curs, miro cap endar...