FOTOS

dijous, 7 de maig de 2020

8 DE MAIG, PSICO AMB NA ZINEB


Bon dia a tots i a totes!

Som na Zineb, com esteu avui Avions!?
Com que sabem que us agrada molt la psico... que us sembla si fem una mica de psico a casa? No serà el mateix, no tindrem la sala, ni els mòduls, ni el materials... però tenim el NOSTRE COS!

En primer lloc, us plantejo fer jocs cooperatius en família, molt semblants als que fèiem abans de començar a jugar psico! Aquí teniu 2 propostes:

¡Buen día a todos y a todas!

Soy Zineb, ¿¡cómo estáis Avions!?
Como sabemos que os gusta mucho la psico... ¿qué os parece si hacemos un poco de psico a casa? No será lo mismo, no tendremos la sala, ni los módulos, ni los materiales... ¡pero tenemos nuestro CUERPO!

En primer lugar, os planteo hacer juegos cooperativos en familia, ¡muy parecidas a los que hacíamos antes de empezar a jugar psico! Aquí tenéis 2 propuestas:


COORDINACIÓ AMB PILOTA:
Agafeu un pareo o alguna tela semblant que tingueu a casa, quan més gran millor sempre que sigueu molts a casa, clar. Cada membre de la família que jugui agafarà el pareo d’una banda, de tal manera que amb la participació de tot la tela no toqui terra.  
Tot seguit, posarem una pilota o un globus al mig i, coordinant-vos tots haureu de intentar fer el següent sense que caigui la pilota en terra: fer botar la pilota dins la tela, donar voltes a la pilota, d’un costat a un altre, jugar a fer-ho molt ràpid, jugar a fer-ho molt lent...
Si volguéssiu (sobretot si teniu una tela antiga) podeu fer-li un forat al mig. De tal manera que també podeu jugar a intentar que la pilota o el globus, amb la cooperació de tots, caigui al forat o també amb l’ajuda de tots aconseguir que no caigui dins. 


COORDINACIÓN CON LA PELOTA
Coged un pareo o alguna tela parecida que tengáis en casa, cuanto más grande mejor siempre que seáis muchos en casa, claro. Cada miembro de la familia que juegue cogerá el pareo por un lado, de tal manera que con la participación de todos la tela no toque tierra.
A continuación, poned una pelota o un globo en medio y, coordinándoos todos tendréis que intentar hacer lo siguiente sin que caiga la pelota en el suelo: hacer botar la pelota dentro de la tela, dar vueltas a la pelota, de un lado a otro, jugar a hacerlo muy rápido, jugar a hacerlo muy lento...
Si quisierais (sobre todo si tenéis una tela antigua) podéis hacerle un agujero en medio a la tela. De tal manera que también podéis jugar a intentar que la pelota o el globo, con la cooperación de todos, caiga en el agujero o también con la ayuda de todos conseguir que no caiga dentro.

 
EL DRAC
Tots els familiars que juguin hauran de fer una fila per formar un Drac simbòlic. El primer de la fila serà el cap del drac, i el darrer de la fila serà la cua. El joc consisteix en que el drac ha d’intentar menjar la cua. Per tant el primer de la fila ha d’intentar agafar el que estigui a la cua que ha d’escapar sense desenganxar-se de la fila. Tots els que estiguin enmig han de cooperar per evitar que el drac es mengi la cua, sense amollar-se mai de la filera.


EL DRAGÓN
Todos los familiares que jueguen tendrán que hacer una fila para formar un Dragón simbólico. El primero de la fila será la cabeza del dragón, y el último de la fila será la cola. El juego consiste en que el dragón tiene que intentar comer la cola. Por lo tanto, el primero de la fila tiene que intentar coger el que esté a la cola que tiene que escapar sin desengancharse de la fila. Todos los que estén entremedio tienen que cooperar para evitar que el dragón se coma la cola, sin soltarse nunca de la fila.

 



Finalment,  us deixo en format vídeo una proposta que podeu fer a casa!
¡Finalmente, os dejo en formado video una propuesta que podéis hacer en casa!










NA EVA US DEIXA UNA NOTA!
¡EVA OS DEJA UNA NOTA! 

AVIONS, ABANS D'ACABAR VULL DEMANAR-VOS UN DIBUIX ESPECIAL. 
EL DIA 15 ÉS EL DIA DE LES FAMÍLIES I CADA ANY, A PART DE LA JORNADA DE PORTES OBERTES, FÈIEM UNA EXPOSICIÓ DE DIBUIXOS. A LES MESTRES ENS AGRADARIA FER UNA COSETA ESPECIAL PER AQUELL DIA, AIXÍ QUE SI VOLEU TENIU FINS EL DIMARTS AL MIG DIA PER ENVIAR-NOS EL DIBUIX  DE LA VOSTRA FAMÍLIA PER MAIL. 
ABANS DE FER EL DIBUIX, US HEU DE FIXAR:
- EN ELS RASGOS PRINCIPALS DELS VOSTRES FAMILIARS I DE TÚ ( COLOR DE CABELLS I MIDA, COLOR D'ULLS, NAS, BOCA...)
- INTENTAR NO FER HOME/DONA PALOS (ELS BRAÇOS I CAMES NO HAN DE SER UNA RATLLA)
- ESCRIURE A BAIX DEL DIBUIX QUI ÉS.

SI TENIU ELS DELS ANYS ANTERIORS ELS PODEU COMPARAR I SERÀ UNA POLIDA MANERA DE VEURE COM HAN EVOLUCIONAT EN LA FIGURA HUMANA.
ESPER ELS VOSTRES DIBUIXOS.

BON CAP DE SETMANAAAA!!! A PASSETJAR MOLT AMB ELS PAPIS I MAMIS.
BESOSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

AVIONS, ANTES DE ACABAR QUIERO PEDIROS UN DIBUJO ESPECIAL.
EL DÍA 15 ES EL DÍA DE LAS FAMILIAS Y CADA AÑO, A PARTE DE LA JORNADA DE PUERTAS ABIERTAS, HACÍAMOS UNA EXPOSICIÓN DE DIBUJOS. A LAS MAESTRAS NOS GUSTARÍA HACER UNA COSITA ESPECIAL PARA ESE DÍA, ASÍ QUE SI QUERÉIS TENÉIS HASTA EL MARTES AL MEDIO DÍA PARA ENVIAR-NOS EL DIBUJO DE VUESTRA FAMILIA POR MAIL.
ANTES DE HACER EL DIBUJO, OS TENÉIS QUE FIJAR BIEN:
- EN LOS RASGOS PRINCIPALES DE VUESTROS FAMILIARES Y DE TI (COLOR DE PELO Y MEDIDA, COLOR DE OJOS, NARIZ, BOCA...)
- INTENTAR NO HACER HOMBRE/MUJER PALOS (LOS BRAZOS Y PIERNAS NO TIENEN QUE SER UNA RALLA)
- ESCRIBIR DEBAJO DEL DIBUJO QUIÉN ES.

SI TENÉIS LOS DIBUJOS DE AÑOS ANTERIORES,  LOS PODÉIS COMPARAR Y SERÁ UNA BONITA MANERA DE VER CÓMO HAN EVOLUCIONADO EN LA FIGURA HUMANA. ESPERO VUESTROS DIBUJOS.

BUEN FIN DE SEMANA. A PASEAR MUCHO CON LOS PAPIS Y MAMIS.
¡¡¡¡¡BESOSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!


1 comentari:

VACANCES!

El darrer bones tardes Jaguars i famílies, Sembla mentida, però ja hem arribat al darrer dia i a la darrera entrada del curs, miro cap endar...